לראשונה בישראל: טכנולוגיה חדשנית לאיתור מכונות הנשמה

עפר גדנקן No Comments on לראשונה בישראל: טכנולוגיה חדשנית לאיתור מכונות הנשמה

שימוש ראשון בישראל בטכנולוגיה חדשנית לאיתור מקומן של מכונות הנשמה מצילות חיים, יעשה במרכז הרפואי וולפסון

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערכות משרד הבריאות מדברות על צפי למונשמים רבים והמדינה עובדת ימים כלילות למצוא מנשמים ברחבי העולם. כאשר אותם מכשירים יגיעו לבתי החולים יש צורך בשליטה מלאה על הימצאותם ומיקומם בכל רגע נתון- במיוחד כשמדובר במכשור בו כל רגע יכול להכריע בין חיים למוות. בבית החולים וולפסון הותקנה מערכת טכנולוגית חדשנית לאיתור וניטור מקומם של מכונות ההנשמה וציוד נוסף.

המערכת מושתת על רכיבי ניטור אקטיביים, שמנטרים במדויק את המיקום הפיזי של המנשם או כל ציוד נייד אחר בבית החולים. חשוב לציין שהמערכת תוכל להתאים גם למערכות בריאות נוספות בארץ ועשויים להיות לה שימושים נוספים למערכת בעתיד: מניעת אלימות נגד צוותים באמצעות לחצן מצוקה מיוחד על כל אחד מהמכשירים, מניעת גניבות, איתור חולי קורונה וחשיפה אליהם ועוד…

יניב פוגל המנהל האדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי וולפסון אמר: "אני שמח שוולפסון הוא בית החולים הראשון בארץ שהמערכת מותקנת אצלו וכבר משמשת את הצוותים הרפואיים באופן שוטף. זוהי מערכת טכנולוגית, חדשנית ומתקדמת שמאפשרת שליטה מלאה על מיקומם של ציוד קריטי במיוחד בזמני הקורונה."

נוכח משבר הקורונה הטמעת הטכנולוגיה בוצעה בלוח זמנים קצר תודות לשיתוף פעולה פורה בין הצוותים של חברת 'שראל', חברת 'קומפיוטרגארד' ובית חולים וולפסון.

אבי בוסקילה מנכ"ל שראל מסר: במסגרת שיתוף פעולה ההדוק שיש לנו עם בתי החולים והמרכז הרפואי וולפסון לקידום חדשנות, הבאנו את הפתרון הטכנולוגי החשוב הזה כדי להתמודד עם אחד האתגרים החשובים שעומדים בפני מערכת הבריאות בימים אלה כשאלפי מנשמים ומוניטורים יפרסו בבתי החולים השונים, לאפשרות של שליטה ובקרה על כלל המנשמים בכל רגע נתון. תהיה לכך משמעות חשובה מאוד כדי לספק באופן מידי את המנשם לכל חולה שזקוק לכך.



0 תגובות